Kako platiti porez na usluge iz EU? PDV i PDV-S obrazac, PDV ID, pristup e-Poreznoj …

Vjerojatno ste završili na ovoj stranici jer ste koristili usluge tvrtki izvan Hrvatske i dužni ste platiti PDV na njihove usluge, kao i predati PDV i/ili PDV-S obrasce, ali ne znate kako. Vjerujemo da vas je većina ovdje radi korištenja platformi kao što su booking.com, AirBnb, Expedia, ali ovaj popis ovdje ne završava. Ukoliko ste koristili bilo kakve usluge izvan …

Continue Reading

Vođenje paušalnog obrta

Vođenje paušalnog obrta je relativno jednostavan proces iz perspektive vođenja knjiga i praćenja svojih obaveza. No idemo od početka. Paušalni obrt je poslovni subjekt čija je glavna razlika u odnosu na obični obrt – paušalno plaćanje poreza koje se utvrđuje na temelju predviđenih prihoda te se nakon godine dana korigira na ostvaren iznose koje ste zaradili u prethodnoj godini. Za …

Continue Reading

Poticaji za samozapošljavanje

Idemo krenuti od početka i pojasniti što su to uopće poticaji za samozapošljavanje, tko ih nudi i o kakvim se iznosima radi. Potpore za samozapošljavanje su državne potpore sufinancirane iz EU fondova koje se dodjeljuju nezaposlenim osobama, a prijavljene su u zavodu za zapošljavanje. Sad će velik broj reći ovo nije za mene, ja sam zaposlen. Istina, ali uvjet da …

Continue Reading

Format i veličina slike

Vizualni sadržaj je okosnica, vaše oružje u svijetu digitalnog marketinga kako bi se povezali sa vašom publikom. Bilo da gradite prekrasne web stranice, edukativne info grafike ili prodajete proizvode ili usluge online kvalitetna slika će biti temelj za gradnju vašeg uspjeha. Format i veličina slike će biti dio tog proces. Koji je problem u svemu tome? Izbor pravih veličina i …

Continue Reading

Kako otvoriti paušalni obrt

Odlučili smo se dotaknuti teme otvaranja paušalnog obrta i podijeliti svoja iskustva s vama. Od poznanika, prijatelja i kolega smo dobili mnogo upita “Koliko je teško otvoriti paušalni obrt? Dali ga je komplicirano vodit? Tko ga može otvorit?”  U nastavku  članku ćemo vam opisati proces otvaranja paušalnog obrta u 2019-oj godini i podijeliti vlastita iskustva. Sadržaj teksta: 1. Što je paušalni …

Continue Reading

Želim web stranicu! Gdje krenuti?

Ok, odlučili ste se za izradu web stranice i našli se na sastanku sa svojim web developerom. Sve je bilo super dok nije krenuo pričati o nekim pojmovima koje ste čuli po prvi puta u životu i čini vam se kako ne razumijete ama baš ništa? Ne brinite. Prilikom rada sa našim klijentima shvatili smo kako su neki pojmovi podosta …

Continue Reading

Društvene mreže – Facebook za početnike

Digitalni marketing je grana u kojem učenje ne prestaje. Društvene mreže kao jedne od važnih stavki digitalnog marketinga su moćne platforme koje se konstanto razvijaju, a trendovi se konstantno mijenjaju. Neki se prilagode promjenama, a neki zaostanu. Budi prilagodljiv i prihvati promjene. Uz članak “Facebook za početnike” želim naglasiti da smo započeli projekt “Croator Novosti” gdje ćemo jednom tjedno dijeliti naša znanja …

Continue Reading

Društvene mreže – Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje je danas jedan od najefektivnijih načina oglašavanja. Cijene Facebook oglašavanja su u porastu no ukoliko se kvalitetno pripremi i pravilno implementira, idealan je način za rast vašeg poslovanja, kreiranje baze lojalnih klijenata i generiranje prilika i prodaja. Ako se želite maknuti od običnog promoviranja objava onda morate naučiti o ciljevima za vaše Facebook kampanje. Facebook danas ima preko …

Continue Reading

Online plaćanje

Prodaja putem interneta je brzo rastuća grana koja privlači sve više i više kupaca.  Online kupnja je u svijetu sasvim normalna pojava. U hrvatskoj i dalje postoji određena doza nepovjerenja prema internet kupnjama, ali definitivno raste iz godine u godine tako da postoji mnoštvo prostora za napredak i pronalazak svog mjesta na tržištu. Ukoliko ste ikad radili ili planirate pokrenuti …

Continue Reading

Facebook ciljana publika​

Upoznavanje vaših klijenata jedan je od ključnih koraka za uspješno oglašavanje na Facebooku. Facebook je društvena platforma koju na dnevnoj bazi koristi više od 1 bilijun korisnika, stoga je važno je da svoj proizvod oglašavate osobama koji bi potencijalno mogli biti zainteresirani za njega. Facebook ciljana publika vam omogućava upravo to. Svaki potencijalni klijent koji ne klikne na vaš oglas …

Continue Reading