Kako platiti porez na usluge iz EU? PDV i PDV-S obrazac, PDV ID, pristup e-Poreznoj …

Vjerojatno ste završili na ovoj stranici jer ste koristili usluge tvrtki izvan Hrvatske i dužni ste platiti PDV na njihove usluge, kao i predati PDV i/ili PDV-S obrasce, ali ne znate kako. Vjerujemo da vas je većina ovdje radi korištenja platformi kao što su booking.com, AirBnb, Expedia, ali ovaj popis ovdje ne završava. Ukoliko ste koristili bilo kakve usluge izvan …

Continue Reading

Format i veličina slike

Vizualni sadržaj je okosnica, vaše oružje u svijetu digitalnog marketinga kako bi se povezali sa vašom publikom. Bilo da gradite prekrasne web stranice, edukativne info grafike ili prodajete proizvode ili usluge online kvalitetna slika će biti temelj za gradnju vašeg uspjeha. Format i veličina slike će biti dio tog proces. Koji je problem u svemu tome? Izbor pravih veličina i …

Continue Reading

Društvene mreže – Facebook za početnike

Digitalni marketing je grana u kojem učenje ne prestaje. Društvene mreže kao jedne od važnih stavki digitalnog marketinga su moćne platforme koje se konstanto razvijaju, a trendovi se konstantno mijenjaju. Neki se prilagode promjenama, a neki zaostanu. Budi prilagodljiv i prihvati promjene. Uz članak “Facebook za početnike” želim naglasiti da smo započeli projekt “Croator Novosti” gdje ćemo jednom tjedno dijeliti naša znanja …

Continue Reading

Društvene mreže – Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje je danas jedan od najefektivnijih načina oglašavanja. Cijene Facebook oglašavanja su u porastu no ukoliko se kvalitetno pripremi i pravilno implementira, idealan je način za rast vašeg poslovanja, kreiranje baze lojalnih klijenata i generiranje prilika i prodaja. Ako se želite maknuti od običnog promoviranja objava onda morate naučiti o ciljevima za vaše Facebook kampanje. Facebook danas ima preko …

Continue Reading

Facebook ciljana publika​

Upoznavanje vaših klijenata jedan je od ključnih koraka za uspješno oglašavanje na Facebooku. Facebook je društvena platforma koju na dnevnoj bazi koristi više od 1 bilijun korisnika, stoga je važno je da svoj proizvod oglašavate osobama koji bi potencijalno mogli biti zainteresirani za njega. Facebook ciljana publika vam omogućava upravo to. Svaki potencijalni klijent koji ne klikne na vaš oglas …

Continue Reading

Facebook analitika

Sa preko 1.1 milijardu+ aktivnih korisnika, Facebook je platforma koji ima ogromnu ulogu u digitalnom marketingu. No zahvaljujući čestim promjenama u Facebookovom algoritmu sve je teže objavama doseći svoju publiku. Naime Facebook sada prioritizira objave prijatelji i obitelji, a objave stranice vam prikazuje ovisno dali se ona svidjela korisnicima koji su je vidjeli prije. Na sreću, Facebook analitika je alat koji vam …

Continue Reading