Iskustvo
Profesionalna karijera je započela 2014te. Od tada radim u svijetu IT industrije i marketinga, a osobno imam široko polje interesa.
Croator Web Studio, CRO
VLASNIK, FRONT END WEB DEVELOPER/DIZAJNER, DIGITALNI MARKETING
2019/03 – Trenutno
Izrada i razvoj web stranica ( HTML, CSS, PHP, razumjevanje/editiranje JS ) ili putem WordPress CMSa.
Rad i razvoj Woocommerce rješenja te optimiziranje web trgovina.
OnPage SEO, SEM, PPC, Online kampanje putem Google Ads, Istraživanje KW, Izgradnja backlink0va, UI/UX, Optimiziranje iskustva korisnika i konverzija (CRO), Implementiranje Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant, Google Search Console, GMB
Facebook Ads i Facebook Business račun, Integriranje Facebook Pixel, Postavljanje evenata i “custom” konverzija, Fb i Ig shop, Vođenje i analiza kampanja na Fb & Ig
Pisanje Copy i izrada vizuala za oglase
Vođenja Facebook stranica i rad sa “community” grupama
Integriranje i rad sa raznim marketinškim alatima (MailerLite, Mailchimp, HubSpot, Ubersuggest, Moz, CMS, CRM)
Rad sa Adobe Suite – Photoshop, Adobe XD, Lightroom, Affter Effects, Premier, Konfiguriranje i upravljanje web serverima i networking – (Linux, Open LiteSpeed, Apache), cPanel, Email konfiguracija, Migracija stranica, DNS registri i slično.
Ostale stavke koje su relevante za rad u području marketinga i razvoja web stranica.
Quest Software, Cork, IRE
SENIOR – TEHNIČKI INŽENJER ZA PODRŠKU
2018/01 – 2018/11
Pružanje tehničke podrške, treninga i edukacije za Quest Rapid Recovery software i rješenje za pričuvu i oporavak podataka za poslovne klijente i njihove partnere.
Pružanje tehničke podrške za rješenja za pričuvu i oporavak podataka u klijentovim server okolinama uključujući Windows i Linux server, te VMware i Hyper-V virtualizacijske okoliše.
Savjetovanje i rješavanje problema vezanih za mreže (Networking), skladištenje podataka (Storage) i zahtjeva za Hardware do određene razine kompleksnosti kako bi se osigurao dobar temelj za pričuvu i oporavak podataka te performans software-a. (Backup and Recovery Rapid Recovery Software.)
Informiranje klijenata i njihovih partnera o problemima i poduzetim koracima tokom istrage dok se ne pronađe konačno rješenje i slučaj arhivira. Osigurati da su svi incidenti zaprimljeni u korisničkom centru praćeni, eskalirani i riješeni tako da su sve interne procedure praćene.
Odgovoran za identificiranje i dokumentiranje mana (defect, bug) i procedura za iste. Kreiranje dokumentacije sa procedurama i koracima za rješavanje problema. U ovo je uključen i rad sa razvojnim timom (Development Team), testiranje rješenja (Patch), analiziranje ponašanja nakon popravka i konfiguracija istih na serverima klijenata.
Open Text, Cork, IRE
SPECIJALIST ZA TEHNIČKU PODRŠKU – BUSINESS NETWORK SERVICES
05/2016 – 12/2018
Pružanje tehničke podrške velikom broju poslovnih klijenata sa njihovim podatkovnim EDI problemima te internim GXS konfiguracijama i mapama.
Izvršavanje detaljnih istraga za klijente i njihove partnere po pitanju problema sa podatcima te reproduciranje istih. Testiranje modificiranih datoteka na internim testnim serverima i okolinama.
Pružanje tehničke podrške tokom kritičnih konferencijskih poziva klijentima i asistiranje savjetima i povratnim informacijama o procesima i problemima na kojima radimo.
Znanje EDI standarda X12, EDIFACT, TRADACOMS, XML i ODETTE.
Znanje HTTP, FTP, SFTP, AS2 i SMTP Protokola.
Apple, Cork, IRE
SENIOR – IOS AGENT ZA TEHNIČKU PODRŠKU
12/2015 – 05/2016
Pružanje tehničke podrške, treninga i edukacije za Quest Rapid Recovery software i rješenje za pričuvu i oporavak podataka za poslovne klijente i njihove partnere.
Pružanje tehničke podrške za rješenja za pričuvu i oporavak podataka u klijentovim server okolinama uključujući Windows i Linux server, te VMware i Hyper-V virtualizacijske okoliše.
Savjetovanje i rješavanje problema vezanih za mreže (Networking), skladištenje podataka (Storage) i zahtjeva za Hardware do određene razine kompleksnosti kako bi se osigurao dobar temelj za pričuvu i oporavak podataka te performans software-a. (Backup and Recovery Rapid Recovery Software.)
Informiranje klijenata i njihovih partnera o problemima i poduzetim koracima tokom istrage dok se ne pronađe konačno rješenje i slučaj arhivira. Osigurati da su svi incidenti zaprimljeni u korisničkom centru praćeni, eskalirani i riješeni tako da su sve interne procedure praćene.
Odgovoran za identificiranje i dokumentiranje mana (defect, bug) i procedura za iste. Kreiranje dokumentacije sa procedurama i koracima za rješavanje problema. U ovo je uključen i rad sa razvojnim timom (Development Team), testiranje rješenja (Patch), analiziranje ponašanja nakon popravka i konfiguracija istih na serverima klijenata.
Apple, Cork, IRE
MAC+ AGENT ZA TEHNIČKU PODRŠKU
09/2015 – 12/2015
Tehnička podrška klijentima za probleme vezane uz software i hardware za Mac kompjutere, OS X i AirPort liniju Apple produkata.
Uz to, uloga uključuje tehničku podršku klijentima za probleme vezane za hardware i software na iOS uređajima, Apple Watch, iCloud i iTunes servisima.
Apple, Cork, IRE
IOS AGENT ZA TEHNIČKU PODRŠKU
06/2015 – 09/2015
Tehnička podrška klijentima za širok spektar Apple proizvoda uključujući probleme vezane za hardware i software problem na iOS uređajima, Apple Watch, iCloud i iTunes servisima.
Podrška i rješavanje problema vezanih za Apple račune. Educiranje klijenata prilikom procesa podrške na profesionalan i informativan način kao I odgovaranja na bilo koja druga pitanja klijenata.
Edukacija
EKONOMSKI FAKULTET RIJEKA | MD U MARKETINGU
09/2015
EKONOMSKI FAKULTET RIJEKA | BA U PODUZETNIŠTVU
09/2012
Certifikati
GOOGLE DIGITALNA GARAŽA (OSNOVE DIGITALNOG MARKETINGA)
2019
APPLE CERTIFIED ASSOCIATE - MAC MANAGEMENT BASICS 10.10 | (APPLE CERTIFICIRAN SAVJETNIK)
2016
SHAW ACADEMY - FOUNDATION DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING | (CERTIFIKAT IZ DIGITALNOG MARKETINGA)
2015
LPI LINUX ESSENTIALS CERTIFIKAT | (LINUX CERTIFICIRAN KORISNIK)
2018
APPLE CERTIFIED ASSOCIATE - MAC INTEGRATION 10.11 | (APPLE CERTIFICIRAN SAVJETNIK)
2015
Vještine
RJEŠAVANJE PROBLEMA, KONFIGURACIJA I MENADŽMENT WINDOWS SERVERA I LINUX OS
ZNANJE O MREŽAMA (NETWORKING), SKLADIŠTENJU PODATAKA (STORAGE) I HARDWARE KONFIGURACIJOM
ISKUSTVO U PRUŽANJU TEHNIČKE PODRŠKE ZA PROBLEM VEZANE ZA HARDWARE I SOFTWARE ZA OS X, IOS, ICLOUD USLUGE TE AIRPORT PROIZVODA VEZANE ZA MREŽE
FRONT-END I BACK-END RAZVOJ, ADMINISTRIRANJE RESURSIMA WEB SERVERA, HTML, CSS, SASS, PHP, SEO, BOOTSTRAP, MDBOOTSTRAP FRAMEWORK, WORDPRESS CMS, WOOCOMMERCE PLATFORMAMA
DIGITALNI MARKETING, PRAĆENJE ANALITIKA (GOOGLE ANALITICS, HOTJAR, FACEBOOK PIXEL), VOĐENJE PPC KAMPANJA I PLAĆENIH FACEBOOK I INSTAGRAM KAMPANJA, CONTENT MARKETING, BACKLINK, EMAIL MARKETING